مثل همیشه برای تو می نویسم ...تو به نیت هر که دوست داری بخوان ...!ميدانم كه نمي خوانی ...مي دانم كه نمی داني ...حتي مي دانم كه گوش هم نمي دادی ...!ولي من مي دانم كه هنوزم همانم كه دوستت داشت ...!اما كمی شكسته تر ...گاهی دلنوشته هایم تلخ و گزنده می شوندچِه کُنم دِلم پُرِاست ...تو به دل نگیر ...تو را نمی دانم ،ولی من مخاطب خاص دارم ...((هرگونه کپی برداری یا درج مطالب این وبلاگدر فضاهای دیگر منوط به اجازه مولف آزاد می باشد.)) lost boy...
ما را در سایت lost boy دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 1 تاريخ: يکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت: 13:50